Ziekenhuis

Lees hoe tevreden Medikaart gebruikers de voordelen van de kaart ontdekten in het ziekenhuis:

Reacties (36)

  • J. Herweijer
    J. Herweijer
    11 oktober 2017 op 17:21 |

    Afgelopen jaar heb ik veel ziekenhuis malheur meegemaakt waarbij ik veelvuldig mijn Medikaart heb laten zien.

    Ik zelf ervaar het als een SUPERKAART.

    Al de verpleegkundigen/artsen vonden het een geweldige kaart maar ze kennen hem niet, misschien een tip mijnerzijds maak er meer reclame mee zodat meer mensen hier gebruik van kunnen maken.

  • T G Poppe
    27 oktober 2015 op 17:15 |

    Plotseling opgenomen en met de ambulance weg gebracht .Werd naar medicijnen gevraagd en of ik ergens allergisch voor was . De kaart gegeven en de reactie van hen was, dit zou iedereen moeten hebben. Ze kenden de kaart niet. Heb het zelf op Facebook gezet

  • Mevr. Van Houts
    Mevr. Van Houts
    24 juli 2015 op 16:28 |

    ik wil u even laten weten dat ik al vaak gebruik heb gemaakt van de Medikaart. In de ziekenhuizen zijn ze steeds verbaasd als ik de Medikaart laat zien, kennen ze niet. Toen ik enkele weken geleden - na een val- met de ambulance naar een ziekenhuis werd gebracht, vonden ze het een prima idee, die kaart en ze zeiden dat meer mensen zo'n kaart moesten aanschaffen. kunt u mij soms helpen aan flyers over de Medikaart?
    Ik ben er heel tevreden over.

  • Ton van Agthoven
    Ton van Agthoven
    28 mei 2014 op 10:30 |

    Ik was blij met de Medikaart bij opname in het ziekenhuis.Het verbaasde mij dat NIEMAND in het HAGA ziekenhuis de kaart kende ,doch iedereen was zeer ingenomen met deze vorm van info.
    DUS: hoort zegt het voort !

  • Gert-jan jonker
    Gert-jan jonker
    28 november 2013 op 17:30 |

    Hierbij wil ik even aangeven dat de Medikaart die ik al 3 a 4 jaar heb, zéér goed is want daar staat alles op wat wel mag toegediend en wat niet en de allergie dat is ook zeer belangrijk. En ik heb de kaart niet in mijn portemonnee maar aan mijn broek zitten zo kunnen ze zien wat er aan de hand is want uit ervaring is dat ze in je portemonnee zitten en ik ben daar door wel geld kwijt geraakt en nu zie en ik raad iedereen die een medikaart aanvraagt of heeft, draag hem zichtbaar. En de beats waar hij in zit zit aan een op rolbaar kettinkje en ik ben daar ook goed over te spreken. En de hulpdiensten ook want die kenden het niet maar nu inmiddels wel wat ik weet.
    Groetjes
    Gert-jan jonker

  • Riek van Asten
    Riek van Asten
    18 augustus 2013 op 21:14 |

    De dag dat wij de kaart ontvangen hadden en om de medicijnenlijst gevraagd hadden werd door de vaatchirurg gezegd dat hij dit geweldig vond en zelfs vroeg hoe wij daar aangekomen waren, en daar nog niet van gehoord had en ook wilde weten wat de kosten waren. Hij vond het een geweldig goed idee. Dus beveel ik iedereen aan dit te doen. Groeten Frans van Asten

  • Frans van Asten
    Frans van Asten
    11 april 2013 op 16:29 |

    De dag dat wij de Medikaart ontvangen hadden en om de medicijnenlijst gevraagd werd
    door de vaatchirurg hij dit geweldig vond en zelfs vroeg hoe wij daar aangekomen
    waren, en daar nog niet van gehoord had en ook wilden weten wat de kosten waren
    hij vond het een geweldig goed idee. Dus beveel ik iedereen aan dit te doen.
    groeten Frans van Asten.

  • Ido Fresco
    Ido Fresco
    04 april 2013 op 12:54 |

    Ben eind maart geopereerd aan mijn voet. Tijdens voorbereidend gesprek met anesthesist vraag over medicijnen. Kaartje laten zien en zij was bijzonder enthousiast over de medikaart.
    Scheelt een hoop gezeur om al je medicijnen in de doosjes mee te nemen.
    Medikaart beslist aanschaffen.

  • Melissa Lubbers
    Melissa Lubbers
    29 oktober 2012 op 12:18 |

    Ik ben zelf patiënt en ben erg blij met de kaart. Iedere half jaar moet ik naar het st. maartenskliniek toe en voor de afspraak bij de reumatoloog moet ik eerst naar het maartensapotheek voor administratie en de medewerkster had zelfs jullie webadres opgeschreven (ze vond het zelfs handig). Ik neem mijn kaart altijd mee en andere artsen vinden het ook geweldig maar ook verbaasd want ze hadden nooit zoiets gezien.

  • Pascalle Borghans
    Pascalle Borghans
    06 juli 2012 op 10:00 |

    Ook wij zijn heel tevreden met de medikaart! In het AZM wisten ze ook nog niet van deze kaart, dus ik heb eea uitgelegd over de goede service en mutaties die plaats vinden indien medicijngebruik veranderd. Voor ons een fijn hulpmiddel om zo alle medicatie voor onze dochter paraat te hebben. Onze dank hiervoor

  • John Mulder
    John Mulder
    02 mei 2012 op 12:07 |

    ik kom bij veel specialisten en bij paramedici die mij bevragen over medicijn gebruik. ik toon hun de MEDIKAART en een ieder zegt dat is mooi, maar ze hebben er nog nooit van gehoord. ik heb enige tijd geleden een aantal folders bij u aaangvaaagd, en gekregen om zo bekendheid te geven aan de MEDIKAART.ik heb ze zelf in de daarvoor bestemde folderbakken gezet, zodat het goed zou opvallen. Maar ze staan er nog net zo netjes als ik ze heb neer gezet. Wat zou ik nog meer kunnen doen ?

    • Elske
      Elske
      03 mei 2012 op 13:18 |

      Geachte heer Mulder,

      dank u wel voor uw enthousiasme voor de Medikaart. Mondelinge reclame is voor heel veel mensen de beste reclame, zegt het voort en dank.
      Medikaart

  • Ruud Koet
    Ruud Koet
    14 februari 2012 op 07:51 |

    Wij, mijn vrouw en ikzelf, zijn zeer tevreden over de Medikaart! Mijn spullen waren gestolen, waaronder mijn Medikaart, dus snel een nieuwe, maar nu met een duplicaat, besteld. De 2e dag na de aanvraag lagen de de nieuwe medikaarten al op de mat, inclusief die van mijn vrouw, want die moest "up to date" gemaakt worden, want zij had een paar mutatie's, dus vandaar. Kortom een geweldig en handig produkt voor een vriendelijke/lage prijs, en het zou eigenlijk mooi zijn als iedereen zo'n Medikaart bij zich zou dragen, het kan nml. een boel narigheid besparen, maar bovenal misschien wel mensenlevens redden! Dank aan Medikaart!!!

  • Frénarda
    Frénarda
    02 januari 2012 op 22:29 |

    Ik ben heel blij met de kaart. Ik heb vele allergieën en vergeet soms welke medicijnen ik gebruik dus vind ik het fijn dat ik dit pasje bij mij heb. Mijn complimenten voor de snelle en correcte service.
    Ik werk zelf in de apotheek en vertel aan de patiënten die veel medicijnen gebruiken dat ze dit pasje kunnen aanvragen. Ze zijn heel enthousiast. Het is wel jammer dat er weinig reclame over gemaakt wordt. Het is misschien een idee om flyers bij ziekenhuizen, huisartspraktijken en apotheken te bezorgen.

  • Ans Roelen-van de Miessen
    Ans Roelen-van de Miessen
    02 januari 2012 op 22:27 |

    Hartelijk dank, ik heb de kaartjes ontvangen. Ik vind het heel mooi en heb ze meteen in m’n portemonnee gedaan. Ik kom vaak in het ziekenhuis en dan vragen ze altijd welke medicijnen heeft u nog nodig, of wat gebruikt u, ik weet het niet altijd uit m’n hoofd, maar ik ben er erg blij mee, bedankt!
    Met vriendelijke groet,
    Ans Roelen-van de Miessen

  • An van Rooijen
    An van Rooijen
    02 januari 2012 op 22:25 |

    Ik heb net mijn kaart binnen na een verandering en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de snelheid waarmee dit gebeurt.Mijn man heeft intussen ook een kaart.Ook de cardioloog en andere instanties die de kaart zien,zijn enthousiast.
    Met vriendelijke groeten An van Rooijen.

  • Nic
    Nic
    02 januari 2012 op 22:23 |

    Ik heb dit jaren geleden ondervonden hoe belangrijk dit is,n.l ten tijde van een hartaanval,en er acute hulp werd verleend door het plaatsen van stand.Opdat moment had ik geen enkele info opzak dus werd er geopperd;bel de huis arts of apotheek,maar dit was te gecompliceerd.
    Ik heb daarna in overleg met mijn huisarts en apotheek een schema op gesteld en draag dit tot op heden steeds bij mij.
    Ik kan dit idee allen maar onderstrepen !
    met vr.gr. Nic

  • Anja/Bas
    Anja/Bas
    02 januari 2012 op 22:23 |

    Fantastisch, deze Medikaart ! Zoveel gegevens die heel belangrijk zijn voor een ander, als jou iets overkomt !
    De kosten zijn het niet, maar eigenlijk zou het verplicht moeten zijn voor iedereen die medicijnen gebruikt ! Zeker in het geval van kinderen en ouderen; kortom, voor iedereen dus !
    Een echte aanrader, ik ben er erg blij mee !
    Hartelijk dank voor zoveel gemak !
    Anja/Bas

  • Nel Smit
    Nel Smit
    02 januari 2012 op 22:22 |

    Beste Medikaart,
    Bijzonder handig deze Medikaart, een aanrader om het in alle apotheken te verstrekken. Ik ben er tenminste heel blij mee!!

  • Jac Smolenaars
    Jac Smolenaars
    02 januari 2012 op 22:22 |

    Deze Medikaart is met het nieuwe rijbewijs, een van de meest gewaardeerde documenten in een handgreep ter beschikking, namelijk in mijn beurs. Bedankt voor deze mooie uitgaven.
    gr. Jac

  • Gerard de Groot
    Gerard de Groot
    02 januari 2012 op 22:22 |

    Vandaag heb ik de Medikaart mogen ontvangen, dit heeft bij elkaar 4 dagen geduurd, van aanvraag tot brievenbus. Mijn complimenten.
    De kaart ziet er goed en overzichtelijk uit.
    De reclame doet zijn ronde! Ik ben medebeheerder van de website: http://www.levennaeenhartinfarct.nl waar ik deze site ook heb vermeld, zo ook op het forum wordt er over deze kaart gesproken. Laten iedereen het maar weten!!!! hoe handig deze kaart in gebruik is.
    Groet,
    Gerard de Groot

  • peter ijpelaar
    peter ijpelaar
    02 januari 2012 op 22:21 |

    Ik gebruik hem al jaren en heb er al heel veel profijt van gehad o.a. met de keren dat ik opgenomen ben in het ziekenhuis.
    Kortom,doen!!!!!!!!!!!
    groeten,peter ijpelaar

  • M.J. Puyn
    M.J. Puyn
    02 januari 2012 op 22:21 |

    Zeer goede reacties van specialisten en therapeuten.
    Dat moesten ze allemaal (patiënten) doen. Dit kreeg mijn vrouw vorige week nog te horen bij een bezoek aan de neuroloog na een CVA. Zeer goed systeem.

  • Willem Borsboom
    Willem Borsboom
    02 januari 2012 op 22:19 |

    Deze perfecte organisatie toont een geoliede machine te zijn en kan ik u voor de geringe kosten ten zeerste aanbevelen.

  • Ido Fresco
    Ido Fresco
    02 januari 2012 op 22:19 |

    Even een aanvulling op de kaart:
    Heb hem dit weekend al gebruikt, moest naar ziekenhuis en daar vroeg men wat voor medicijnen gebruikt u, opnoemen nee toch, gewoon de MEDIKAART gegeven en men maakte een kopie ervan.
    Om hem echt compleet te maken zou er ook nog de ziektekostenverz.+ nummer bij kunnen gezet worden.
    Maar het is een succes!!

  • Wim de Vries
    Wim de Vries
    02 januari 2012 op 22:15 |

    In Utrecht bij huisartsenpost Zuilen - Artsen in Overvecht- en Oudenrijn-ziekenhuis en Antonius ziekenhuis in Nieuwegein zijn heel erg geïnteresseerd in de MEDIKAART, die ze geen van allen kennen.
    Eindelijk iemand die niet komt met een verfrommeld papiertje waar de medicijnen op staat.Huisarts tegen ambulance broeder ,die naar lijst van medicijnen vraagt, mijnheer heeft een perfect kaartje, daar kan ik niet tegen op.
    Ambulance personeel erg enthousiast en willen de kaart graag promoten.
    Ambulance personeel opmerking :Missen alleen ziekenfonds en nr.
    eventueel misschien i.p.v apotheek gegevens

  • john
    john
    02 januari 2012 op 22:13 |

    Ik maak al jaren gebruik van MEDIKAART, al mijn specialisten zijn enthousiast. Maar er gebeurd verder niets.
    Toch blijf ik het proberen ze warm te krijgen voor MEDIKAART, zodat men dat aan de overige patiënten kan mededelen.
    Heeft u misschien brochures voor in de patiënten informatie standaard.

  • A.E.Pol-Groen
    A.E.Pol-Groen
    02 januari 2012 op 22:12 |

    Vorige week bleek het nog eens hoe fijn het is om een Medikaart bij je te hebben. Huisartsenpost, ambulancepersoneel en het ziekenhuis waren blij verrast, want alles stond er op. Hun reactie was “Iedereen moest eigenlijk zo’n Medikaart bij zich hebben”.
    met.vr.gr. Ali Pol

  • Harry Hes
    Harry Hes
    02 januari 2012 op 22:11 |

    Was al reeds in bezit van de Medikaart en deze week een brief ontvangen met de mogelijkheid voor uitbreiding gegevens met name Huisarts-Apotheek-Zorgverzekeraar en BSN/Sofinummer.
    Gegevens doorgegeven, volgende dag bevestiging en verzoek tot overmaking van (maar) €4.50.
    Dit dezelfde avond nog gedaan en vandaag kaart ontvangen.
    Al met al heeft het totaal 4 dagen geduurd.
    De oude vernietigd en nieuwe gelijk bij de papieren gedaan.
    Alles samengevat: Hele goede service en perfecte afhandeling en een aanrader voor velen om het aan te schaffen.
    Met vriendelijke groet;
    Harry Hes.

  • J.Pouwels
    J.Pouwels
    02 januari 2012 op 22:10 |

    Bedankt voor de snelle reactie.
    Na betaling was de kaart de volgende dag in de bus.
    Heb al veel positieve reactie’s gehad bij het tonen van de kaart.
    Artsen vinden het bijzonder gemakkelijk.
    J.Pouwels

  • T.S.Kempff
    T.S.Kempff
    02 januari 2012 op 22:10 |

    de Medikaart is voor mij heel belangrijk, de reden hiervan is dat ik niet alle papieren moet meenemen en bij opname alleen de kaart kan tonen en zij daarna volledig zijn geinformeerd wat voor medicijnen ik gebruik
    HELAAS is deze kaart in het Noorden minder bekend bij ziekenhuizen en apotheken wat ik wel heel jammer vind het is een heel mooi product
    Daarom méér reclame voor dit mooie product
    Ik ben er heel blij mee.

  • Hannah en Harm den Dekker
    Hannah en Harm den Dekker
    02 januari 2012 op 22:07 |

    Geweldig de Medikaart, hebben deze jammer genoeg vaak nodig, maar ideaal voor ons. Voor de vakantie was het een uitkomst. De medicijnen komen overeen met de buitenlandse namen, hebben dat in Spanje mee gemaakt en was buitengewoon gemakkelijk. En het is waar, ziekenhuizen zijn enthousiast over de duidelijkheid van de kaart. Wij geven de website zo veel mogelijk door en laten onze kaart aan veel mensen zien. Hoop dat veel meer mensen deze Medikaart aanvragen.
    Vriendelijk groet Harm en Hannah

  • marjan
    marjan
    02 januari 2012 op 21:58 |

    Vandaag heb ik mijn nieuwe Medikaart ontvangen. Echt supersnel had ik hem in huis. Toen ik onlangs bij de tandarts was vroeg ze of ik medicijnen gebruikte toen ik ja zei, vroeg mijn tandarts welke het waren. Ik had mijn Medikaart bij me zodat ik kon laten zien welke medicijnen het waren. De tandarts had nog nooit van de Medikaart gehoord.

  • J.C.M van Kuijck -Linders
    J.C.M van Kuijck -Linders
    02 januari 2012 op 21:45 |

    ben ook tevreden met de medikaart
    en het is een duidelijk overzicht
    mijn neuroloog was er tevreden over
    en laat ik hem ook zien bij controle
    in het ziekenhuis in geldrop.
    groetjes
    mevr jcm van kuijck linders

  • Henk van Houtum
    Henk van Houtum
    02 januari 2012 op 21:45 |

    Een geweldig initiatief en iedereen moet zo’n kaart bij zich dragen. Ben zelf met spoed opgenomen in het ziekenhuis waarna open hartoperatie volgde. Kreeg van verpleegkundigen en cardiologen veel complimenten over de Medikaart want de medicijnen konden zo gehaald worden in de ziekenhuisapotheek. Het is gezien mijn medische achtergrond van LEVENSBELANG. Kan nooit meer zonder Medikaart!!!!

  • Ben J.J. Kalverboer
    Ben J.J. Kalverboer
    02 januari 2012 op 21:45 |

    Als ik de kaart “trek”, zijn er bij artsen en specialisten, alleen positieve reakties. Iedereen blijft toch zelf verantwoordelijk voor zijn eigen body én het innemen van de benodigde medicamenten. Koop zo’n kaart!

Plaats een reactie

U plaatst een reactie als gast

Annuleren Reactie toevoegen...

Waarom?

Ontdek waarom een
Medikaart onmisbaar is,
zowel thuis als op reis...

Lees verder

Reacties

Ontdek hoe tevreden kaarthouders over de Medikaart denken...

Reacties

Professionals

Wilt u de Medikaart ook als service aanbieden aan uw klanten?

Lees verder