nike fotballsko
Algemeen - Medikaart

Algemeen

Lees hoe tevreden Medikaart gebruikers de voordelen van de kaart ontdekten:

Reacties (97)

  • M. Kroon
    M. Kroon
    05 oktober 2017 op 19:03 |

    L.s.

    Heb de kaart ontvangen, ben zeer tevreden.

    Met vriendelijke groeten,

    M.J.A. Kroon.

  • A. van Gool
    A. van Gool
    05 oktober 2017 op 19:01 |

    Bij deze wil ik U bedanken voor de snelle afhandeling van de kaart die ik had aangevraagd bij U en nu al heb ontvangen.


    Gegroet Ad van Gool .Baarle Nassau

  • BEN KALVERBOER
    BEN KALVERBOER
    30 mei 2017 op 12:47 |

    Gebruik de kaart al jaren. Bij welke arts dan ook, gelijk inzicht in bijv. medicatie en e.v. aandoeningen. Top product‼️

  • Joop Brans
    Joop Brans
    20 maart 2017 op 14:29 |

    Telkens als ik bij een arts kom krijg ik grote waardering voor de medikaart. Ik probeer altijd weer nieuwe mensen enthousiast te maken voor deze geweldige uitvinding. Ik heb de ontwikkelaar van deze kaart jaren geleden ontmoet en direct de kaart bij hem besteld. Een sublieme uitvinding.

  • Bert van Bommel
    23 februari 2017 op 18:18 |

    Op de beurs kwam ik de stand van Medikaart tegen en na de uitleg dat mijn medicijnen lijst uit een kleine tig aantal medicijnen bestaat ivm mijn aandoeningen is er toch een oplossing hiervoor gekomen.
    Ik ben erg blij met de oplossing die op 1 kaart past en een pas voor mij en mijn partner.

  • Fred Holleman
    Fred Holleman
    14 februari 2017 op 16:10 |

    Ben inmiddels ruim 3 jaar in het bezit van Medikaart. Tot volle tevredenheid, niet alleen van mijzelf maar ook voor m'n gezin is het een aangename wetenschap dat ik altijd alle relevante medische informatie omtrent mijzelf bij me draag. Ook bij artsen en/of specialisten bezoek is een dergelijke kaart een uitkomst; alle info gebundeld op een goed leesbaar blijvend kaartje. Daar waar het kan maak ik er graag 'reclame' voor.

  • Jaap Wagena, Grijpskerk (GN)
    Jaap Wagena, Grijpskerk (GN)
    08 december 2016 op 11:59 |

    Ik kwam door bloedverlies, waardoor mijn INR te hoog was,op Lanzerote in het ziekenhuis terecht.'s Nachts had ik 3.9 en heb de verpleegkundigen gevraagd om suiker of i.d.
    Ik kon ze, omdat ze alleen Spaans spraken,niet aan het verstand brengen dat ik diabetes heb. Door naar de keuken te gaan heb ik mij zelf kunnen redden.
    Ik ben blij dat ik nu deze pas heb, waar alles op staat, alleen ik hoop niet deze te moeten gebruiken. Mijn diabetesverpleegkundige heb ik ook van het bestaan van deze Medikaart op de hoogte gebracht.

  • Ger Smits
    Ger Smits
    30 september 2016 op 11:02 |

    De aangevraagde kaart werd supersnel geleverd. De kaart is echt een uikomst!

  • Chantal van Emden-Freijser
    Chantal van Emden-Freijser
    15 juli 2016 op 13:41 |

    Had nog nooit van het bestaan van zo'n kaart gehoord. Maar via internet tegen gekomen. Ik was direct enthousiast en heb de kaart meteen aangevraagd. Ben diabetes 2 patiënt en ik ben in behandeling tegen borstkanker. Mijn behandelingen vinden zowel in Nederland als in België plaats. Dus ik denk dat ik veel gemak van deze kaart zal hebben in de toekomst. Ga dit aan mijn ouders vertellen, zal gemakkelijk voor ze zijn ook zo'n kaart.

  • Floor van asten
    Floor van asten
    21 juni 2016 op 11:54 |

    Snelle en meedenkende mensen achter deze site!
    Ben heel tevreden!

  • Marloes Schuurs-Bouwmans
    Marloes Schuurs-Bouwmans
    10 april 2016 op 19:27 |

    Ik heb deze kaart nu ongeveer 3 jaar (of langer) en ben er erg blij mee.
    Vooral handig voor als ik naar het ziekenhuis ofzo moet want zo heb ik al mijn belangrijke medicatie gegevens bij de hand en de artsen en specialisten zijn er erg over te spreken.
    Nog een belangrijk voordeel voormij is doordat ik een medicijnallergie heb die er ook op kan komen te staan.

    Door mij heeft mijn moeder nu ook z'n kaart en ook die is er erg over te spreken.
    Volgens mij ben ik via een patiënten verening er mee in aanraking gekomen en heb hem toen besteld.

  • Ymkje van der Zee-Woudstra
    Ymkje van der Zee-Woudstra
    19 maart 2016 op 17:30 |

    Kaart gekocht op kampeerbeurs te Venray Zeer snelle reactie na de gedane aanvraag. Bleek door mij een verkeerd nummer te zijn ingevoerd. Door Medikaart ontdekt en gecommuniceerd met ons. Correcte en snelle afhandeling en een nieuwe kaart ontvangen.

  • doenbeek
    doenbeek
    16 februari 2016 op 14:50 |

    we hebben nu al 3 jaar dacht ik (via een caravanbeurs in Houten) maar zijn super tevreden en hebben al vele malen gebruikt. Artsen spreken er lof over maar vaak horen we jammer nog nooit gezien wel handig zou iedereen moeten hebben... wij hebben hem en zijn enorm blij ermee en laten hem ook regelmatig aan mensen zien en bevelen hem overal aan

  • Joost
    Joost
    15 februari 2016 op 20:40 |

    Professioneel kaartje dat in korte tijd al meerdere keren zijn dienst heeft bewezen. Levering was zeer snel.

  • acmbooy@home.nl
    acmbooy@home.nl
    01 december 2015 op 21:09 |

    Vandaag heb ik mijn nieuwe Medikaart ontvangen.
    Ik kan u zeggen dat ik daar erg tevreden over ben en dat wil ik bij deze laten weten.
    Als ik inlog op de website kan ik dat alleen aangeven via Facebook, maar daar doe ik niet aan mee,

    Dus bij deze :

    Zeer tevreden over de werkwijze en het gemak van Medikaart !!!
    Ik wens u allen een fijn weekend toe,

    met vriendelijke groet,

  • willy munts
    willy munts
    15 oktober 2015 op 15:59 |

    Goede oplossing voor handgeschreven briefje! Waarom geen folders of informatie bij alle apothekers? Ik denk dat velen het bestaan van deze kaart niet weten.

    • doenbeek
      doenbeek
      16 februari 2016 op 14:52 |

      inderdaad !

  • Henk Dooijenburgh
    Henk Dooijenburgh
    18 juni 2015 op 17:49 |

    Ik kan alleen maar beamen wat andere schrijven, geweldig deze Medikaart.
    Ik ga het longfonds vragen om haar leden te adviseren
    om een Medikaart aan te vragen,dan zijn zij net zo gelukkig als ik.
    vr.gr

  • c.a. de Vré
    c.a. de Vré
    13 juni 2015 op 08:32 |

    Netjes, klantvriendelijk (gebeld met een vraagje) en ontvangen binnen de afgesproken tijd. Helemaal goed! Bedankt! Zou iedereen moeten hebben. Echt!

  • Mary Apeldoorn
    Mary Apeldoorn
    10 maart 2015 op 14:53 |

    Ik gebruik mijn Medikaart al jaren,mutaties worden altijd zorgvuldig aangepast,de kaart met nieuwe gegevens ligt altijd vlug in de bus. Ook de artsen die ik bezoek zijn laaiend enthousiast,het bevreemdt mij dat de meeste artsen niet van het bestaan van de Medikaart afweten. Altijd je medische gegevens bij de hand? Gebruik de Medikaart! Je hebt door het handzame formaat altijd de juiste gegevens bij de hand.

  • Jos van Beers
    Jos van Beers
    02 maart 2015 op 12:36 |

    Ik vind het een heel duidelijke kaart, alle gegevens komen er op te staan, vind dat persoonlijk heel fijn.

    zelfs mijn specialist vindt het makkelijk, ik vergeet anders vaak de lijst/ boekje mee te nemen, nu altijd bij me.

    Jos

  • Ton van 't Oosten
    Ton van 't Oosten
    25 februari 2015 op 13:31 |

    De bestelling is snel verwerkt. Na twee dagen al in huis. Ik was verrast door de professionele aanpak. Ten eerste waren alle telefoonnummers omgewerkt naar internationaal. Ik was dat zelf vergeten. Ten tweede was bij alle medicatie naast de merknaam ook de stofnaam opgenomen. Dat is van groot belang omdat hetzelfde medicijn onder verschillende namen in de handel kan zijn. Mijn complimenten voor deze firma. Ton van 't Oosten

  • H.Hes
    H.Hes
    22 september 2014 op 16:07 |

    Wederom op een snelle wijze de aangepaste kaart snel in huis. Heb er veel plezier van in de vorm van het laten zien aan anderen zoals huisarts, verpleegkundige, cardioloog en velen meer zo ook in mijn omgeving. Allemaal vinden ze het een geweldig iets maar of ze het ook aanvragen is een 2e. Ondervind ik ook altijd, dat van het onbekende. Maar zelf ben ik er zeer happy mee vooral met het uitspreken van sommige medicijnen. Met het laten zien van je Medikaart ben je in 1 keer klaar.

  • Hans van Rooy
    Hans van Rooy
    02 september 2014 op 14:48 |

    Duidelijk goed afleesbaar. Alle medicijngegevens bij de hand.
    Geen getob meer met een A4 formulier van de Benu Apotheek.

  • E.H. van Berkel
    E.H. van Berkel
    12 augustus 2014 op 18:12 |

    Geweldig heb de kaart binnen 24 uur binnen dat noem ik nu service en hij is heel overzichtelijk ik ben er heel blij mee!!

  • Harry Troostwijk
    Harry Troostwijk
    21 juli 2014 op 13:53 |

    17-07-2014
    Ik heb de kaart ongeveer 1 jaar en ben zeer tevreden,pas een aanvulling gedaan had de kaart binnen 2 dagen retour
    Ik raad hem iedereen aan.

  • Bert de Leeuw.
    Bert de Leeuw.
    02 juli 2014 op 17:04 |

    Perfect ik gebruik de kaart al jaren verschillende doktoren kijken er van op dat deze kaarten bestaan. Ik heb pas geleden een wijziging doorgeven en 2 dagen later de nieuwe kaart in huis. Niets dan lof over Medikaart, iedereen die medicijnen gebruikt zou er eentje moeten hebben.

  • Antoon Hendriks
    Antoon Hendriks
    22 mei 2014 op 17:10 |

    Mijn echtgenote en ik hebben de Medikaart ontvangen en vinden het goede aanvulling om op reis te gaan. Alle relevante informatie van contact en medicatie op creditcard formaat en altijd bij je.

  • Wilco Sterk
    Wilco Sterk
    26 maart 2014 op 17:51 |

    Supersnelle levering, zelfs een kleine wijziging is nog doorgevoerd, ik ga met een gerust hart de straat op, wetende dat mijn medische gegevens duidelijk aanwezig zijn in mijn portemonnaie.

  • Theo Cocx
    Theo Cocx
    06 maart 2014 op 15:53 |

    Ik vind de Medikaart absoluut een aanwinst. Al mijn relevante informatie past er ruimschoots op. Met deze kaart op zak voel ik me erg zeker buitenshuis. Verder is de snelle levering, de bijzonder redelijk prijs en vormgeving werkelijk uniek te noemen. Toen de informatie op mijn 1ste Medikaart aangepast moest worden heb ik direkt een nieuwe kaart aan laten maken.
    Bravo Medikaart.nl!!

  • Simons
    Simons
    26 januari 2014 op 11:50 |

    Mijn man heeft de kaart al een aantal jaren. Wij wonen zelf in Duitsland waar de artsen het geweldig vinden. Nooit meer denken wat hij ook alweer slikt. Gewoon effe een copietje maken. Geweldig deze kaart.

  • Els van den Kroonenberg
    Els van den Kroonenberg
    15 januari 2014 op 15:21 |

    Vanmorgen mijn bijgewerkte Medikaart thuis gekregen. Binnen twee dagen. In welk ziekenhuis of aan welke arts ik de kaart laat zien, zijn ze verbaasd en willen meteen weten waar die te krijgen/te koop is. Ik heb al heel wat mensen geadviseerd. Hartelijk dank en veel succes.

  • H. Durivou
    H. Durivou
    12 januari 2014 op 14:01 |

    Goedenmiddag, ik heb gisteren mijn nieuwe aangepaste medikaart ontvangen.
    Snel en geweldig dat nu alle gegevens erop staan.
    Laatst in het BovenIj ziekenhuis waren ze verbaasd dat er zo'n kaart bestaat.
    Het is echt heel handig.
    met vriendelijke groet
    H.Durivou

  • H.Hes
    H.Hes
    27 december 2013 op 16:59 |

    Wederom op een snelle wijze het aangepaste kaart snel in huis. Heb er veel plezier mee in de vorm van het laten zien aan anderen zoals huisarts, verpleegkundige, cardioloog en velen meer zo ook in mijn omgeving. Allemaal vinden ze het een geweldig iets maar of hun het ook aanvragen is een 2e.Ondervind ik ook altijd dat van het onbekende. Maar zelf ben ik er happy mee vooral met het uitspreken van sommige medicijnen. Met het laten zien van je kaart ben je in 1 keer klaar.

  • Gert-jan jonker
    Gert-jan jonker
    28 november 2013 op 17:29 |

    Hier bij wil ik even aangeven dat de Medikaart die ik al 3 a 4 jaar heb zeer goed is want daar staat alles op wat wel mag toegediend en wat niet en de allergie dat is ook zeer belangrijk. En ik heb de kaart niet in mijn portemonnee maar aan mijn broek zitten. Zo kunnen ze zien wat er aan de hand is want uit ervaring is dat ze in je portemonnee zitten en ik ben daar door wel geld kwijt geraakt en nu zien en ik raad iedereen die een medikaart aan vraagt of heeft draag hem zichtbaar. En de beats waar hij in zit zit aan een op rolbaar kettinkje en ik ben daar ook goed over te spreken. En de hulpdiensten ook want die kenden het niet maar nu inmiddels wel wat ik weet.
    Groetjes
    Gert-jan jonker

  • E. van de Elsaker
    E. van de Elsaker
    15 oktober 2013 op 14:23 |

    Persoonlijk vind ik dat Medikaart nog niet erg bekend is.
    Artsen waar ik kom, o.a. in ziekenhuizen, vinden het erg handig, en vragen dan ook altijd: “waar heeft u die vandaan, wat een geweldig ding”
    Dus wellicht is er daar ook nog een markt voor.
    Ik ben er in ieder geval nog steeds heel blij mee en hoop dat de Medikaart in de medische wereld een groot succes wordt.

  • A.Vinke
    A.Vinke
    24 september 2013 op 16:05 |

    Maak al ongeveer 10 jaar gebruik van de Medikaart en zou hem voor geen goud willen missen. Vanwege wijzigingen nu nieuwe kaart ontvangen. Heb er in de loop van de jaren ontzettend veel gemak van gehad. Vooral onmisbaar bij bezoek aan specialisten en opname in ziekenhuis.

  • C.Wouters
    C.Wouters
    24 augustus 2013 op 13:54 |

    Volgens afspraak snel de Medikaart ontvangen. Is al goede service !!
    Handig en fijn om alle medische gegevens bij de hand te hebben, maar hoop de kaart zo weinig mogelijk te gebruiken.

  • Geert Sap
    Geert Sap
    06 augustus 2013 op 18:37 |

    Vandaag mijn beide Medikaarten ontvangen. Alles is zeer duidelijk omschreven, moet voor hulpverleners een verademing zijn. Geen hiërogliefen schrift etc.

  • Willem Schweitzer
    Willem Schweitzer
    27 juni 2013 op 19:09 |

    Ik heb sinds deze week mijn Medikaart ontvangen en ben hier erg blij mee.
    Er staan alle gegevens op die nodig zijn voor dokters,ziekenhuis etc.
    Erg makkelijk in plaats van die A4 papieren van de apotheek.
    Ik kan nu met een gerust hart op vakantie.
    Dit kaartje zou iedereen moeten hebben.

  • M.H.A.de Vries
    M.H.A.de Vries
    26 juni 2013 op 16:34 |

    Noodzakelijk, doelmatig en door Medikaart snel geleverd. Petje af!!!!!

  • Ik
    Ik
    13 juni 2013 op 19:36 |

    Medikaart is echt een onwijs handig product, ontzettend handig als je regelmatig in het ziekenhuis komt, of als je medicijnen gebruikt en je op vakantie moet.

    Ik heb eerst een kaart ontvangen waarop een cijfer was weggevallen. Nadat ik medikaart heb gemaild kosteloos een nieuwe kaart ontvangen. Topservice!

  • A van beuzekom
    A van beuzekom
    26 februari 2013 op 16:44 |

    ik heb mijn kaart pas ontvangen
    en vind dat iedereen deze medicijnkaart bij zich
    zou moeten dragen.
    dat is erg belangrijk en voorkomt veel misverstanden
    cok van beuzekom

  • Annie Leenders
    21 januari 2013 op 17:04 |

    Als diabetes ben ik afhankelijk van medicijnen. De namen van deze medicijnen veranderen nog al. Zo worden bijv. nu de werkelijke medicijnnamen gehanteerd terwijl vroeger de merknamen werden gebruikt. Tijdens vakanties is het vooral in het buitenland moeilijk aan te geven welke medicijnen je gebruikt. Met de Medikaart is dit probleem opgelost. Ik heb nu altijd de juiste medische gegevens bij me.

  • Elze Elzes
    Elze Elzes
    23 december 2012 op 12:14 |

    Enkele weken geleden kreeg ik een acute niersteenaanval en werd met de ambulance naar het ziekenhuis gereden. Zowel tijdens de rit als bij de opname in het ziekenhuis is dankbaar gebruik gemaakt van de medikaart. Men blijkt telkens weer blij verrast te zijn dat een patiënt alle belangrijke informatie op 1 kaart beschikbaar heeft.
    Voor mij des te meer reden deze kaart bij anderen te promoten. Het kan op cruciale momenten zefs levens redden!

  • Harry Jacobs
    Harry Jacobs
    09 december 2012 op 08:33 |

    Ook ik gebruik de Medikaart. Een GEWELDIGE uitvinding en ZEER nuttig. Ben diverse keren opgenomen in ziekenhuizen en met de medicatie - ook andere belangrijke info - op de kaart is het voor de verpleging een enorme tijdwinst en WEET men meteen welke medicijnen jij gebruikt. Ook op reis is het een enorme aanwinst. Waar ook ter wereld!
    Service - snelheid - veiligheid,kortom....DOEN!!!!!!
    Neem meteen een meerjarig contact. Mutaties worden dan METEEN,zonder meerkosten,binnen 2 dagen geregeld.

  • Ans Booij
    Ans Booij
    19 november 2012 op 16:28 |

    Al jaren gebruik ik naar alle tevredenheid de kaart. Altijd als ik van huis ga steek ik als eerste de kaart bij me.
    Alle gegevens die nodig zijn voor een mogelijke snelle hulpverlening staat op de kaart vermeld.
    Een echte aanrader voor iedereen !!!!!!

  • Joep Valize
    27 oktober 2012 op 11:26 |

    Mutatie doorgegeven waarna ik een mailtje kreeg dat ik bij een medicijn de dosering was vergeten. Als dat geen service is. Pasje is al een keer gebruikt tijdens een van onze buitenlandse reizen en heeft zijn nut bewezen.
    Kan het pasje alleen maar aan bevelen.

  • Jeanne machielsen van zundert
    Jeanne machielsen van zundert
    10 oktober 2012 op 22:03 |

    ik heb een aantal mutaties doorgegeven en binnen 2 dagen een nieuwe kaart ontvangen.Team medikaart bedankt voor de snelle services en ga zo door.

  • Gert-jan jonker
    Gert-jan jonker
    02 september 2012 op 03:53 |

    Ook als u een kind hebt met een probleem met de gezondheid twijfel niet doe het voor u zelf maar ook voor het kind. Veilig onderweg naar school of op vakantie.

    Gert –jan

  • anita van hemert
    anita van hemert
    15 juni 2012 op 17:37 |

    heel erg bedankt ik heb heel veel medicijnen z`on 23 stuks
    ik wist niet zo goed hoe ik dit moest doen om dat er eigelijk maar 11 op konden maar naar medikaart gemaild en ze hebben het voor mij heel goed op gelost ik heb al mijn medicijnen op gegeven en ze hebben het allemaal op 1 kaart kunnen het ziet er goed uit hartelijk dank voor de goede oplosing echt top zeker als je zo veel gebruikt en regelmatig erg benauwd opgenomen word geef de kaart en ze weten alle gegevens. ben echt heel blij groetjes anita

  • Steenman - Nieuwegein
    Steenman - Nieuwegein
    22 mei 2012 op 19:45 |

    Zaterdagavond besteld .... maandag met de post in huis. Hoe is het mogelijk! Prima service, duidelijke kaart, een hele geruststelling voor mij en mijn familie.
    Hartelijk dank.

  • Jeanne machielsen van zundert
    Jeanne machielsen van zundert
    11 mei 2012 op 21:14 |

    bedankt voor de snelle services binnen 2 dagen in huis de kaart ziet er goed en stevig uit en zal hem zeker laten zien in de familie. er zullen er zeker van zijn dat zij er ook een bestellen.

  • Frank Meijer
    Frank Meijer
    08 mei 2012 op 15:34 |

    Ik heb de kaart gehad van mijn ouders. Eerst dacht ik: wat moet ik ermee en dit wil ik niet. Maar ik ben van die meningen terug gekomen. Ik slik als getransplanteerd nierpatiënt best wat medicijnen en liep aldoor te klooien met de uitgeprinte lijst van het ziekenhuis. Dat hoeft nu niet meer dankzij Medikaart. Onlangs kreeg ik een compliment bij de tandarts voor het dragen van deze kaart. Ze wilde graag weten wat voor medicatie ik gebruikte. Ik heb ze deze kaart gegeven en daar is een kopie van gemaakt. Makkelijker kan het niet. Dus zeker een aanrader.

  • toon machielsen
    toon machielsen
    21 april 2012 op 14:05 |

    bedankt voor de snelle service binnen 2 dagen de kaart binnen en netjes afgewerkt. geef het verder door aan de familie.je weet maar nooit.

  • André (Andries) Ceelen
    André (Andries) Ceelen
    30 maart 2012 op 14:29 |

    Hartelijk dank voor de verrassend snelle levering van de medikaart. Hij is handzaam en past prima in een creditcard vakje in de portefeuille.

  • Wim Geertman
    Wim Geertman
    30 maart 2012 op 14:23 |

    Op de Camperexpo waren uw medewerkers zo enthousiast over de kaart,dat ik er ook en wilde.
    Dinsdag besteld en vandaag al thuis.
    Als diabetes,vind ik dit een veilig gevoel en heb altijd mijn medicatie bij me en niet op een A4 van de apotheek,maar een klein pasje. TOP!
    Hartelijk dank.

  • Frans Sanders
    Frans Sanders
    21 maart 2012 op 17:16 |

    Bij mijn eerste contact reeds aangenaam verrast door de snelle en correcte reactie, nu, na een mutatie weer dezelfde service.
    Chapeau!!

  • Ruud Koet
    Ruud Koet
    14 februari 2012 op 07:46 |

    Wij, mijn vrouw en ikzelf, zijn zeer tevreden over de Medikaart! Mijn spullen waren gestolen, waaronder mijn Medikaart, dus snel een nieuwe, maar nu met een duplicaat, besteld. De 2e dag na de aanvraag lagen de de nieuwe medikaarten al op de mat, inclusief die van mijn vrouw, want die moest "up to date" gemaakt worden, want zij had een paar mutatie's, dus vandaar. Kortom een geweldig en handig produkt voor een vriendelijke/lage prijs, en het zou eigenlijk mooi zijn als iedereen zo'n Medikaart bij zich zou dragen, het kan nml. een boel narigheid besparen, maar bovenal misschien wel mensenlevens redden! Dank aan Medikaart!!!

  • Klaas Lucassen
    Klaas Lucassen
    07 februari 2012 op 19:20 |

    Ik ben blij met de medikaart. Ik heb ook mijn mede sporters, van Hart in Sport van de Hartstichting hier ook informatie gegeven.

  • adri
    adri
    01 februari 2012 op 19:09 |

    Medikaart zeer snel ontvangen,makkelijk formaat wij zijn er dus erg blij mee.

  • Lia Metselaar
    Lia Metselaar
    31 januari 2012 op 08:19 |

    Wat een snelle service. Vorige week maandag op de caravana geweest en dinsdag besteld.Nog geen week later al binnen. Een zeer compleet medischkaartje met alle gegevens erop.
    Het kan niet beter, ben er blij mee. Ga met een goed gevoel straks lekker op vakantie.

  • Willem
    Willem
    28 januari 2012 op 22:19 |

    wat een perfecte uitkomst een medikaart ik ben blij dat ik naar de caravan beurs in leeuwarden ben geweest anders had ik er nooit van geweten. mischien een tip om de huisartsen in Nederland te voorzien van de de voorlichtings folder.

  • vera de boer-hooiveld
    vera de boer-hooiveld
    17 januari 2012 op 17:24 |

    ik heb vandaag mijn nieuwe medikaart ontvangen ..ik moest hem veranderen ivm een zeer ernstige allergie ...
    het is er in prachtige hoofdletters opgezet ...
    deze nieuwe kaart had ik gewonnen in een loterij van medikaart ...ik ben er zeer blij mee ...en nu helemaal,want deze word/is mijn redding ...

  • Diabetes & Leven
    Diabetes & Leven
    02 januari 2012 op 22:28 |

    Goed initiatief zo’n kaart! Is het mogelijk ons een Medikaart toe te sturen? Dan kunnen we deze fotograferen en er een kleine tekst bij maken en kunnen we het plaatsen in ons lifestylemagazine Diabetes & Leven. Dit is een andere uitgave van ons (zie http://www.diabetesenleven.nl). Wellicht kunt u wat gegevens op de kaart zetten, zoals een fictieve naam e.d., net als op uw website en op de achterkant bij bijzonderheden: ‘Ik heb diabetes’.

  • Marcel Debets
    Marcel Debets
    02 januari 2012 op 22:28 |

    Ik denk dat het een goed initiatief is, en ben benieuwd of het door de Nederlandse burger omarmd zal worden.
    Veel succes,
    Vriendelijke groet,
    Marcel Debets
    Hoofdredacteur Vakblad Incident

  • Dick Alberts
    Dick Alberts
    02 januari 2012 op 22:27 |

    Vanmiddag inderdaad bij de post de door u gemaakte Medikaarten. BOVEN verwachting zoals het eruit ziet, handig formaat, keurige complete weergave van de medicijnen die ik gebruik en de allergiën. Een ZEER tevreden klant dus, geen papiertjes meer in de zak bij bezoek aan specialisten en huisarts. Nogmaals kompleet kaartje met alles erop, verdient zeker meer aandacht bij medicijn gebruik. Lijkt mij de moeite waard om eens onder de aandacht van de Apothekers te brengen bijv. met een foldertje. Nogmaals een tevreden “klant” die het zeker onder familie en kennissen onder de aandacht zal brengen. Misschien een “tip” een advertentie en een persbericht in een blad van ouderenbond en en ziektekosten verzekeringen.
    Met vriendelijke groet, Dick Alberts

  • Wesley Kamstra
    Wesley Kamstra
    02 januari 2012 op 22:27 |

    Hallo, we hebben de Medikaart ontvangen. Ik wou ff zeggen, dat die kaart heel mooi en heel makkelijk in gebruik is. Bedankt!
    Wesley Kamstra

  • R. Vervoort
    R. Vervoort
    02 januari 2012 op 22:26 |

    Een heel goed initiatief, had zoiets al eerder verwacht. Tot mijn verbazing heeft de trombose dienst geen manier om het medicijn gebruik en de waarde van de bloed ontstolling met zo’n kaart vast te leggen. Ik heb de kaart misbruikt om er wat algemene medische gegevens aan toe te voegen. Ik hoop dat dit mogelijk is.
    Groeten

  • Don Roeper
    Don Roeper
    02 januari 2012 op 22:26 |

    Dit moet gewoon iedereen bij zich dragen! Een goed gevoel en de ‘zekerheid’ dat je geen verkeerde medicatie krijgt als je niet aanspreekbaar bent.
    Complimenten voor de duidelijke pagina, de snelle service en de prijs-kwaliteit verhouding én het telefoonnummer waar je tegen het normale tarief en zonder irritante muziekjes of wachttijden prettig en beleefd te woord wordt gestaan ~ heel erg prettig ook voor oudere mensen die niet makkelijk met een computer/internet overweg kunnen.
    Een echte aanrader!

  • W. Baarda
    W. Baarda
    02 januari 2012 op 22:26 |

    iedereen aan de Medikaart.Geen E.P.D meer nodig!!!

  • H. van Viersen
    H. van Viersen
    02 januari 2012 op 22:24 |

    Gisteren de mutatie doorgestuurd voor de Medikaart en vandaag al de nieuwe kaart binnen gekregen. Fantastisch!
    Eigenlijk zou er veel meer bekendheid aan deze kaart gegeven moeten worden.
    Wij zijn er in ieder geval heel tevreden mee.
    Met vriendelijke groet,
    H. van Viersen.

  • Niels Thijssen
    Niels Thijssen
    02 januari 2012 op 22:21 |

    Ik trof toevallig dit initiatief aan, wat zeker bredere bekendheid verdient! Op mijn website (4.000 bezoekers per maand) heb ik er toch een artikel over geschreven, ter ondersteuning van de actie http://www.2miljoenhandtekeningen.nl
    Ik zeg: DOEN!

  • Henk Blekkenhorst
    Henk Blekkenhorst
    02 januari 2012 op 22:20 |

    Via familie kwam ik op de hoogte van de Medikaart. Fantastisch Ik ben zelf ICD drager en gebruik 8 verschillende medicijnen per dag. Ik zit al meer dan een jaar te wachten op een ICD pasje van het ziekenhuis. Een prachige kaart Bedankt

  • Dick Hartevelt
    Dick Hartevelt
    02 januari 2012 op 22:17 |

    Ik heb mijn Medikaart vanmorgen bij
    de post ontvangen, hartelijk bedankt
    voor de snelle afwikkeling en de
    correcte uitvoering van de kaart
    Het is iedereen aan te raden
    om de kaart op zak te hebben.

  • H.J.P.Reijnen
    H.J.P.Reijnen
    02 januari 2012 op 22:16 |

    Medikaart - een uitkomst!
    orDo mijn tracheostoma (keelstoma)moet ik eigenlijk een codicil dragen.
    Dat ding is te groot en zit in een cellofaan hoesje,gevolg bijna nooit bij me.
    Deze medikaart,mooi klein van formaat,compleet met alle gegevens,passend in de portemonnee -ideaal -.
    Laat ik nu een cijfer in een van de telefoonnummers vergeten hebben,het is maar een cijfer,maar het werd wel ontdekt!Er wordt dus niet klakkeloos maar wat gegevens vermeld! Wat zeggen we : Chapeau.
    Als klap op de vuurpijl. Fijne Kerstdagen en een voorspoedig en gezond nieuw- jaar
    H.J.P.Reijnen

  • Frits Franssen
    Frits Franssen
    02 januari 2012 op 22:14 |

    Zondag mijn Medikaart aangevraagd en maandag reeds ontvangen.
    De kaart bevalt mij uitstekend en is zeer goed leesbaar. Zelfs
    de medicijnen werden alfabetisch geplaatst hetgeen ik vergeten was.
    Veel succes met uw initiatief.
    De beste wensen en groetend,
    Frits Franssen.

  • john
    john
    02 januari 2012 op 22:14 |

    Ik maak al jaren gebruik van MEDIKAART, al mijn specialisten zijn enthousiast. Maar er gebeurd verder niets.
    Toch blijf ik het proberen ze warm te krijgen voor MEDIKAART, zodat men dat aan de overige patiënten kan mededelen.
    Heeft u misschien brochures voor in de patiënten informatie standaard.

  • J.C.C.Martens
    J.C.C.Martens
    02 januari 2012 op 22:09 |

    Na een fout van mij, ik woon namelijk in België en daar wordt bij de vrouw
    gewoon haar meisjesnaam aangehouden en ik had betaald onder
    mijn naam dus na meer dan een week was de kaart nog niet aangekomen, maar na één telefoontje had mijn vrouw direct na twee dagen haar Medikaart.
    In één woord geweldig.
    M.v.gr A.Strijbos

  • Elske van den Elsaker
    Elske van den Elsaker
    02 januari 2012 op 22:08 |

    Dit is eigenlijk geen reactie op de Medikaart, die ik al een paar jaar heb en tot volle tevredenheid.
    Mijn vraag is echter, mijn vriendin wil ook graag een Medikaart maar kan niet zo goed met de computer overweg en betalen per computer kan zij niet, kan ik de kaart voor haar aanvragen en betalen.
    Bij voorbaat dank voor uw antwoord,
    met vriendelijke groet,
    Elske van den Elsaker

  • Wendy
    Wendy
    02 januari 2012 op 22:06 |

    Hartelijk dank voor de snelle en correcte afhandeling. Een overzichtelijk, duidelijk kaartje. Een geruststelling om dit pasje bij me te dragen!

  • R.Vroomen
    R.Vroomen
    02 januari 2012 op 22:06 |

    Ik heb de kaart al geruime tijd,heb er veel gemak van en heb veel positieve reacties gehad.
    Er moet nog meer Bekend worden over deze geweldige actie.

  • An van Rooijen
    An van Rooijen
    02 januari 2012 op 21:56 |

    Ik heb al een aantal jaren de Medikaart. Omdat ik er een nieuw medicijn bij kreeg heb ik een nieuwe kaart gekregen. Deze kaart is zeer compleet echt een vooruitgang. Iedere keer als ik mijn kaart laat zien krijg ik hele goede reacties. Ik probeer altijd mensen enthousiast te maken om ook zo’n kaart te bestellen.
    Vriendelijke Groeten An.

  • Agnes
    Agnes
    02 januari 2012 op 21:55 |

    Hartelijk dank voor de zeer snelle service voor het opsturen van de medikaart. Geweldig zoals de kaart eruit ziet, zeer overzichtelijk. Ik vergeet welke medicijnen en met name welke soort insuline ik gebruik maar door de kaart heb ik altijd mijn gegevens bij me.
    SUPER ZEER TEVREDEN dank jullie wel voor deze uitvinding.

  • rob hessing
    rob hessing
    02 januari 2012 op 21:55 |

    Zaterdagavond mijn medikaart besteld, vandaag ontvangen ik ben er ontzettend blij mee, bedankt voor de snelle service, het is een aanrader voor iedereen, eigenlijk moeten er flyers bij de apotheken liggen,het is een mooie duidelijke kaart die gelijk opvalt in je portomonnee. R.HESSING

  • Rudolf Koet
    Rudolf Koet
    02 januari 2012 op 21:53 |

    Wat een geweldige oplossing deze kaart, en wat ontzettend handig!
    Lekker klein van formaat en toch alle medische gegevens erop,van medicijnen tot bijzonderheden, fantastisch gewoon! Ook de levering is erg snel, ik had de kaarten (voor mijn vrouw en mijzelf), Vrijdag ’s morgens besteld, via de pc, en werden op Zaterdag erna al bezorgd door de post, Chapeau! Voor deze Medikaarten zou eigenlijk reclame gemaakt moeten worden in alle apotheken, wachtkamers bij dokters en tandartsen en in ziekenhuizen etc!
    Bovendien zijn de kaarten erg handig voor als je gaat reizen of, als je op vakantie gaat naar het buitenland, zo heeft u geen problemen meer aan de grens over uw medicijngebruik etc, en ook niet als u naar een dokter of apotheek moet, voor medicijnen die u gebruikt, in het buitenland.
    Kortom, wij zijn zeer blij met deze Medikaart!!
    Ruud en Trieneke Koet, Leiden.

  • Elze Elzes
    Elze Elzes
    02 januari 2012 op 21:53 |

    Geattendeerd door collega’s op deze mogelijkheid, ’s avonds direct gebruik van gemaakt en alle gegevens ingevuld. Binnen een paar dagen lag de kaart in de brievenbus. Snelle service en een kaart die mooi past in m’n pasjeshouder. Echt een aanrader!! Dus doen!!

  • Harry Hattink
    Harry Hattink
    02 januari 2012 op 21:52 |

    Een geweldige uitvinding. Alles snel bij de hand en je kunt niets vergeten. Als diabetespatiënt gebruik ik erg veel medicijnen. Nu alles direct leesbaar bij de hand. Wijzigingen zijn erg snel verwerkt en binnen een week een nieuwe kaart. Ik ben er heel erg blij mee. Ook de artsen waar ik kom vinden het een hele goede zaak dat iemand gelijk weet wat hij slikt. Kortom, ik vind dat iedereen zo’n kaart zou moeten hebben. Snel veilig en voordelig want voor de kosten hoef je het niet te laten. Een heel goed initiatief!

  • H.A.Jansen
    H.A.Jansen
    02 januari 2012 op 21:50 |

    Heb via een collega het bestaan van de Medikaart ontdekt.
    Ik heb deze direkt ook besteld.
    Ik miste alleen een invulveld voor het wel of niet donor zijn.(mogelijk iets voor een update?)
    Met vriendelijke groet
    H.A.Jansen

  • Ludwig Schrijver
    Ludwig Schrijver
    02 januari 2012 op 21:49 |

    Mijn hartelijke dank, voor de snelle en goede afhandeling. Ook de bijzondere gegevens (aortaklepprotese/technische gegevens hiervan, datum operatie etc.), die ik heb ingevoerd in de “rubriek”-ruimte medicijngegevens, zijn keurig verwerkt.
    Jammer, dat de kaart niet meer bekendheid heeft binnen de gezondheidszorg. Mijn apotheek was niet op de hoogte van zo’n kaart!
    Ik, als Christen, heb zeer bewust voor de medikaart gekozen, omdat ik zeker niet wil lopen met zo’n SOS/talisman. (amulet/gelukbrenger/bijgeloof etc.)
    Veel succes nog gewenst naar de toekomst toe.
    Met vriendelijke groet,

  • Ton
    Ton
    02 januari 2012 op 21:49 |

    Wat een geweldige service en wat een duidelijke gebruiksvriendelijke kaart. Deze kaart overtrof onze verwachtingen.
    Ook straks met de vakantie is het een fijn gevoel je gegevens zo op orde te hebben.

  • Ivo Weijtmans
    Ivo Weijtmans
    02 januari 2012 op 21:47 |

    Hartelijk bedankt voor de aanpassing van de
    medicatie op de Medikaart.
    Voor €4,50 heb je hem weer up to date.
    Het is erg handig wanneer je best veel medicatie gebruikt,en dat vaak niet allemaal onthoudt, overzichtelijk op een mooi pasje te hebben.
    Het werkt erg goed in het ziekenhuis(specialisten),de apotheek en andere dienstverleners.
    Een uitkomst…vriendelijk bedankt,

  • vera de boer-hooiveld
    vera de boer-hooiveld
    02 januari 2012 op 21:47 |

    Ik heb vandaag het pasje binnen gekregen met al mijn gegevens erop …ik ben er nu al vol lof over .. geen verfrommeld papiertje met medicijnen in je portomonee …ik heb deze site ook vermeld op mijn hyves, daar staan een hoop copd-ers op .. denk dat deze pas erg aanslaat, bij mij in ieder geval …bedankt ….

  • Petra Kaijser
    Petra Kaijser
    02 januari 2012 op 21:46 |

    Wat een mooie en duidelijke kaart is het geworden, ik heb de kaart zaterdag besteld en kreeg hem vandaag op de post.
    Ik heb het er met mijn Diabetes verpleegkundige over gehad over deze kaart en zij had er nog nooit over gehoord. Ik ga hem zeker aanbevelen bij al mijn kennissen die deze kaart kunnen gebruiken!!
    Ik ben er zeer blij mee.
    Ik heb diabetes en nier problemen en zo kan iedereen zien welke medicijnen ik gebruik.
    Het zal nu moeten blijken wat de specialisten ervan denken, dat laat ik allemaal wel weten
    Gr Petra een tevreden klant

  • R Nijenhuis Bakker
    R Nijenhuis Bakker
    02 januari 2012 op 21:43 |

    Duidelijk en handzaam, alle medicijngegevens altijd bij de hand en
    mutaties worden snel verwerkt, ben zeer tevreden.

  • richard van doremalen
    richard van doremalen
    02 januari 2012 op 21:43 |

    Ik ben zeer tevreden over de kaart

    • Hannah den Dekker
      Hannah den Dekker
      15 december 2012 op 00:18 |

      Mijn man en ik hebben de Medikaart nu ruim 2 jaar,elke keer als we in het ziekenhuis komen,en dat is regelmatig,zijn de doktoren,specialisten heel enthousiast.Iedereen zou de kaart moeten hebben,geen briefje waar het allemaal opstaat.
      Mooi kaartje altijd bij ons.
      Geweldig!!!!Ik geef het aan een ieder door!!!

Plaats een reactie

U plaatst een reactie als gast

Annuleren Reactie toevoegen...

Waarom?

Ontdek waarom een
Medikaart onmisbaar is,
zowel thuis als op reis...

Lees verder

Reacties

Ontdek hoe tevreden kaarthouders over de Medikaart denken...

Reacties

Professionals

Wilt u de Medikaart ook als service aanbieden aan uw klanten?

Lees verder